نرم‌افزارهای کاربردی اندروید: Skype
  • 1394/10/23 چهارشنبه نرم‌افزارهای کاربردی اندروید: Skype
    با گسترش تکنولوژی شاید دیگر فاصله های فیزیکی معنای چندانی نداشته باشد. اسکایپ برنامه بسیار معروفی از شرکت مایکروسافت است که امکان برقراری تماس تصویری از طریق اینترنت را برای کاربران فراهم می کند.
نرم‌افزارهای کاربردی اندروید: ۵۰۴ لغت ضروری
  • 1394/10/23 چهارشنبه نرم‌افزارهای کاربردی اندروید: ۵۰۴ لغت ضروری
    یادگیری زبان انگلیسی یکی از کلیدی ترین موارد در بین مقدمات پیشرفت در زندگی است و شما را به دنیا نامتناهی اطلاعات و ایده ها متصل می کند. بسیاری از کاربران در مسیر یادگیری انگلیسی تصمیم به اخذ مدارکی همچون تافل و آیلتس می گیرند. اخذ نمره قبولی در این آزمون ها ملاک بسیاری از شرکت ها برای استخدام نیرو قرار گرفته، چرا که موفقیت در آنها به معنی تسلط قابل قبول شما بر زبان انگلیسی است.
نرم‌افزارهای کاربردی اندروید: Google Keep
  • 1394/10/23 چهارشنبه نرم‌افزارهای کاربردی اندروید: Google Keep
    گوگل کیپ یکی از سرویس های دیگر گوگل است که در قالب اپلیکیشنی برای تلفن های اندرویدی و مرورگر کروم عرضه شده و به شما در انجام امور کاری، یادداشت برداری و فهرست نویسی کمک می کند.
نرم‌افزارهای کاربردی آی او‌ اس: ShamsiCal
  • 1394/10/23 چهارشنبه نرم‌افزارهای کاربردی آی او‌ اس: ShamsiCal
    تقویم شمسی برای ما از ضروریات است. آگاهی از تاریخ، رویدادها و تعطیلات روزها و هفته های آتی از جمله ضروری ترین روزمرگی های ماست. اما به صورت پیش فرض در اغلب سیستم عامل های موبایل معمولا خبری از تقویم فارسی نیست.
نرم‌افزارهای کاربردی اندروید: Google Fit
  • 1394/10/23 چهارشنبه نرم‌افزارهای کاربردی اندروید: Google Fit
    با معرفی HealthKit برای آیفون و آیپد، گوگل هم بیکار ننشست و اپلیکیشن جدید ثبت حرکات ورزشی خود با نام Google Fit را برای سیستم عامل اندروید عرضه کرد. درگوگل فیت، شما قادرید کلیه فعالیت های ورزشی روزانه خود مثل راه رفتن، دویدن و دوچرخه سواری را وارد کرده و برای ورزش و تندرستی خود برنامه ریزی کنید.
 نرم افزار جهت کنترل و مدیریت وای فای
1

مطالب مرتبط

پربازدید ترین مطالب

مطالب مرتبط

پربازدید ترین مطالب
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 78496
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

مديريت فناوري اطلاعات پژوهشگاه
مجری سایت : شرکت سیگما