نرم‌افزارهای کاربردی اندروید: Skype

با گسترش تکنولوژی شاید دیگر فاصله های فیزیکی معنای چندانی نداشته باشد. اسکایپ برنامه بسیار معروفی از شرکت مایکروسافت است که امکان برقراری تماس تصویری از طریق اینترنت را برای کاربران فراهم می کند.


اسکایپ برنامه خود را بر روی کلیه پلتفرم های محبوب عرضه کرده تا از این طریق کاربران در هر شرایطی که هستند بتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. مهم نیست که پای موبایل باشید و یا کامپیوتر، هرگاه که دلتان برای دوستانتان تنگ شد می توانید با آن ها تماس بگیرید و چهره شان را مشاهده کنید.

سیستم اسکایپ به نحوی طراحی شده که کاربران با سرعت های اینترنت پایین نیز حتی بتوانند از آن استفاده نمایند و همین موضوع این مجموعه را در بین کاربران ایرانی بسیار محبوب کرده است. در صورتی که اینترنت بسیار کندی دارید، می توانید بی خیال تماس ویدیویی شوید و تنها از طریق تماس صوتی ارتباط خود را برقرار نمایید. اما در تماس های ویدویی هم بر اساس سرعت اینترنت کیفیت ویدیو ها تنظیم می شود. طبق جدولی که مایکروسافت در سایت اسکایپ درج کرده، حداقل سرعت برای تماس ویدیویی 128 kbps است و اگر سرعتی بالغ بر 1.2 Mbps داشته باشید، می توانید از تماس ویدویی با کیفیت HD لذت ببرید. شایان ذکر است که اسکایپ علاوه بر تماس صوتی و تصویری، قابلیت چت به صورت متنی را نیز در خود جای داده است.

با اسکایپ حتی می توانید تماس های ویدیویی چند نفره را تدارک ببینید و دور همی صمیمانه ای را با دوستان خود به وجود آورید. اما توجه داشته باشید که به ازای تعداد افرادی که به مجوعه شما اضافه می شوند، نیاز است سرعت اینترنت بالاتری را در اختیار داشته باشید.

منبع:

تاریخ خبر: 1394/10/23 چهارشنبه
تعداد بازدید کل: 1964 تعداد بازدید امروز: 1
 
امتیاز دهی
 
 


مطالب مرتبط

پربازدید ترین مطالب

مطالب مرتبط

پربازدید ترین مطالب
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 1965
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

مديريت فناوري اطلاعات پژوهشگاه
مجری سایت : شرکت سیگما