نرم‌افزارهای کاربردی اندروید: ۵۰۴ لغت ضروری

یادگیری زبان انگلیسی یکی از کلیدی ترین موارد در بین مقدمات پیشرفت در زندگی است و شما را به دنیا نامتناهی اطلاعات و ایده ها متصل می کند. بسیاری از کاربران در مسیر یادگیری انگلیسی تصمیم به اخذ مدارکی همچون تافل و آیلتس می گیرند. اخذ نمره قبولی در این آزمون ها ملاک بسیاری از شرکت ها برای استخدام نیرو قرار گرفته، چرا که موفقیت در آنها به معنی تسلط قابل قبول شما بر زبان انگلیسی است.


یکی از منابع درسی چنین آزمون هایی کتاب 504 Essential Words است که در خود ضروری ترین لغات زبان انگلیسی را جای داده. اپلیکیشن «۵۰۴ لغت ضروری» محتوای این کتاب را به موبایل شما می آورد تا در هر جا که هستید بتوانید به آن دسترسی داشته باشید و مطالعه خود را ادامه دهید.

این اپلیکیشن شامل ۴۲ درس است و در هر یک از آنها لغت های متفاوتی جای گرفته. هر لغت دارای توضیحی به زبان انگلیسی و مثال هایی جهت نشان دادن کاربرد آن است، با این وجود اگر باز هم متوجه معنی کلمه نشدید می توانید با لمس عبارت Persian، معنی فارسی را بخوانید. جهت شنیدن نحوه تلفظ لغات هم می توان آیکن بلندگویی که در بالای صفحه قرار دارد را لمس کرد تا کلمه مورد نظر بیان شود.

در این اپلیکیشن تعداد بازدیدهای شما از هر کلمه در مقابل آن به نمایش در می آید تا از این طریق متوجه شوید که چقدر طول کشیده تا معنای یک لغت را یاد بگیرید. همچنین می توانید برخی کلمات را ستاره دار کنید تا یادتان باشد که هنوز آن ها را یاد نگرفته اید.

منبع:

تاریخ خبر: 1394/10/23 چهارشنبه
تعداد بازدید کل: 1760 تعداد بازدید امروز: 2
 
امتیاز دهی
 
 


مطالب مرتبط

پربازدید ترین مطالب

مطالب مرتبط

پربازدید ترین مطالب
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 1761
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

مديريت فناوري اطلاعات پژوهشگاه
مجری سایت : شرکت سیگما