نرم‌افزارهای کاربردی اندروید: Google Fit

با معرفی HealthKit برای آیفون و آیپد، گوگل هم بیکار ننشست و اپلیکیشن جدید ثبت حرکات ورزشی خود با نام Google Fit را برای سیستم عامل اندروید عرضه کرد. درگوگل فیت، شما قادرید کلیه فعالیت های ورزشی روزانه خود مثل راه رفتن، دویدن و دوچرخه سواری را وارد کرده و برای ورزش و تندرستی خود برنامه ریزی کنید.


گوگل فیت با پوشیدنی های اندرویدی و اپلیکیشن های آن مثل Heart Rate سازگار بوده است و قادر است بخشی از اطلاعات خود را از آنها دریافت کند. البته برای استفاده از آن ملزم به داشتن یک ساعت هوشمند نیستید، بلکه فعالیت های ورزشی را می توانید به صورت دستی در آن وارد کرده یا از سایر اپلیکیشن های ورزشی نصب شده روی موبایلتان به آن منتقل کنید.

البته هنوز امکان استفاده ازموقعیت جغرافیایی برای بسیاری از کشورها از جمله ایران باز نشده و فعلا مجبورید که داده های خود را به صورت دستی در آن وارد کنید. شایان ذکر است که اطلاعات قبلی ثبت شده در ساعت هوشمندی اندرویدی خود را هم نمی توانید به گوگل فیت وارد کرده و باید از نو شروع کنید.

برای استفاده از گوگل فیت، تنها به یک گجت اندرویدی مجهز به اندروید نسخه ۴ به بالا احتیاج خواهید داشت. این اپلیکیشن جدید گوگل را هم اکنون می توانید از گوگل پلی دانلود کنید.

منبع:

تاریخ خبر: 1394/10/23 چهارشنبه
تعداد بازدید کل: 1810 تعداد بازدید امروز: 2
 
امتیاز دهی
 
 


مطالب مرتبط

پربازدید ترین مطالب

مطالب مرتبط

پربازدید ترین مطالب
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 1811
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

مديريت فناوري اطلاعات پژوهشگاه
مجری سایت : شرکت سیگما