در آئین جشنواره ۵ سالگی پژوهان مطرح شد:

راه اندازی کتاب صوتی و تقویت سیستم ارتباط با مشتریان از برنامه های آتی پژوهان

به مناسبت دهه کرامت از میلاد امام رضا (ع) به مدت یک هفته جشنواره ۵ سالگی پژوهان با راه اندازی کمپین جشنواره ۵ سالگی پژوهان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، محمود متین فر، رئیس اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در آئین جشنواره ۵ سالگی "سامانه نشر الکترونیک پژوهان" با اعلام اینکه یکی از مهمترین فعالیت های توسعه ای در "سامانه نشر الکترونیک پژوهان" راه اندازی کتاب های صوتی است، گفت: توسعه کمی و کیفی پژوهان در حوزه های فنی و محتوایی از برنامه های پیش روی پژوهان است. 

وی یکی دیگر از برنامه های پژوهان را افزایش تعداد ناشران و همچنین تعداد کتب منتشره در پژوهان در سال ۱۴۰۰ خواند و افزود: در تعاملات با سازمان ها و ناشران بازنگری انجام شده و اتفاقات مبارکی افتاده و برنامه های رو به رشدی در دست تدوین داریم.

متین فر اظهار داشت: در حوزه کاربران و پشتیبانی از کاربران، در گذشته بخش پشتیبانی کاربران راه اندازی و فعال شده و در حال توسعه این بخش و راه اندازی "سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان" هستیم.

رئیس اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی یکی از دلایل اصلی راه اندازی سیستم ارتباط با مشتریان را رضایت کاربران و پاسخگویی به موقع و دقیق به انها دانست و خاطرنشان کرد: بدنبال توسعه زبان سامانه نشر دیجیتال پژوهان از ۵ زبانه به ۲۰ زبانه هستیم.

مهندس متین فر یکی از فعالیت های انجام گرفته در پژوهان را تولید نسخه های جدید از پلتفرم پژوهان با برند جدید عنوان کرد و گفت: با همکاری ۲ نهاد، ریبرندهای (بازتولید با عنوان جدید) انجام شده و تلاش شده دو محصول تولیدی به یک نقطه خوبی برسند و در صورت درخواست نهادها و تفاهم این امکان و آمادگی وجود دارد تا بتوانیم یک محصول جدیدی را خلق کنیم.

وی با اشاره به استقبال گسترده و بی نظیر از کمپین اینستاگرامی "جشنواره ۵ سالگی پژوهان" گفت: بیش از ۴هزار و ۸۰۰ نفر از این کمپین حمایت کردند و به قید قرعه به ده نفر از این افراد جوایزی اهدا شد.

گفتنی است در خلال این نشست کلیپ تهیه شده از خاطرات و گپ و گفت با دست اندرکاران "سامانه نشر الکترونیک پژوهان" پخش شد.
منبع:
كلمات كليدي : اداره فناوری اطلاعات , مهندس محمود متین فر , راه اندازی کتاب صوتی , توسعه پشتسیانی , پژوهان , جشنواره 5سالگی پژوهان

تاریخ خبر: 1400/4/12 شنبه
تعداد بازدید کل: 293 تعداد بازدید امروز: 1
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 294
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

مديريت فناوري اطلاعات پژوهشگاه
مجری سایت : شرکت سیگما