در راستای تحقق مسئله محوری برگزار شد:

نشست مشترک اداره فناوری اطلاعات با مدیران خبرگزاری ایکنا و ایسنا قم

در نشست مشترک فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با مدیران خبرگزاری ایکنا و ایسنای قم زمینه همکاری های مشترک در ماه مبارک رمضان با موضوعات مسئله محور بحث و بررسی شد.
به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی، محمود متین فر رئیس اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در نشست مشترک با مدیران رسانه های ایکنا و ایسنا قم ضمن ارائه گزارشی از برنامه های پیش روی این پژوهشگاه در ماه مبارک رمضان، به بحث و تبادل نظر پرداخت.

وی افزود: تولید محتوای تخصصی و استفاده مناسب از ظرفیت های فناوری و علمی-پژوهشی موجود در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی یک طرف؛ ولی نشر حداکثری و تعامل با رسانه ها یکی از عوامل مهم در ترویج فرهنگ ناب اسلامی است.

رئیس اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزاری برنامه هایی همچون پرسش و پاسخ، مناظره، لایو اینستاگرام با موضوعات جذاب و مسئله محور فرهنگی و مذهبی و برنامه های گفت و گوی تخصصی را از جمله برنامه های ماه مبارک رمضان پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن خواند و گفت: همکاری رسانه قرآنی ایکنا و رسانه پرمخاطب ایسنا می تواند به بسط فرهنگی این موارد کمک شایانی کند.

 در ادامه مدیران خبرگزاری ایکنا و ایسنا قم پیشنهادات رسانه ای خود را جهت همکاری با پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تبیین کردند و یکی از مواردی که روی آن تاکید شد استفاده از ظرفیت های قطب های فکری و فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی بود که مقرر شد فعالیت های عمیق رسانه ای از ماه مبارک رمضان با محوریت موضوعات قطبی آغاز شود.
منبع:

تاریخ خبر: 1400/2/1 چهارشنبه
تعداد بازدید کل: 254 تعداد بازدید امروز: 2
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ

مطالب مرتبط

پربازدید ترین مطالب

مطالب مرتبط

پربازدید ترین مطالب
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 255
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

مديريت فناوري اطلاعات پژوهشگاه
مجری سایت : شرکت سیگما