پنجاه و ششمین جلسه شورای فناوری اطلاعات پژوهشگاه برگزار شد

پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی (ایسکا)؛ پنجاه و ششمین جلسه شورای فناوری اطلاعات پژوهشگاه با حضور ریاست محترم پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، در این جلسه که با حضور معاون منابع انسانی و پشتیبانی، روسای حوزه ریاست، اداره نشر، گروه برنامه و بودجه و کارشناسان اداره فناوری اطلاعات برگزار شد، گزارشی از فعالیتهای اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه در سال 99 توسط آقای دکتر علی میرعرب رئیس سابق این اداره ارائه شد.

دکتر میرعرب در ابتدای صحبتهای خود گزارشی تفصیلی از وضعیت پژوهان ارائه نموده و بر فعالیت های گسترده در حوزه دیجیتال مارکتینگ پژوهان از قبیل تولید محتوا، فعالیت در شبکه های اجتماعی، ارتباط و نظرسنجی از کاربران پژوهان و... در سال 99 اشاره کرد.

ایشان راه اندازی سیستم‏های کاربران با توجه به انتقال پژوهشگاه به سایت پردیسان، آماده سازی زیرساخت و برگزاری جلسات و نشست های علمی و همایش ها بصورت مجازی، راه اندازی رادیو پژوهشگاه، تلاش جهت پیاده سازی سامانه مبنا با همکاری گروه برنامه ریزی و بودجه و پشتیبانی فنی سایت های پژوهشگاه را از مهمترین فعالیتهای اداره فناوری اطلاعات برشمرد.

 رئیس سابق اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه، پیگیری پیاده سازی سامانه هایی که از دوره قبل آغاز شده بود از قبیل: سامانه احراز هویت یکپارچه، سامانه بانک اطلاعات اعضاء هیأت علمی، سامانه نشست ها و همایش های علمی پژوهشگاه را از دیگر فعالیتهای اداره فناوری اطلاعات ذکر کرد.

در ادامه این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین دکتر لک زایی رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، ضمن حمایت از فعالیتها و برنامه های فناوری اطلاعات، جایگاه فناوری اطلاعات را بسیار حائز اهمیت دانستند و با توجه به رشد فناوری اطلاعات در دنیا، دانش افزایی نیروهای فناوری را بسیار مهم شمردند. ایشان ضمن تقدیر از زحمات مخلصانه و جهادی جناب آقای دکتر میرعرب، برای آقای مهندس متین فر آرزوی موفقیت نمودند.

سپس مهندس متین فر رئیس جدید اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه گفت: فناوری اطلاعات پژوهشگاه فعالیتهای بسیار خوبی داشته و پروژه ها و محصولات مختلفی با موفقیت  اجرا و پیاده سازی نموده است و بنده لازم می دانم از فعالیتهای حدود ده ساله آقای مهندس پهلوانی و ده ماهه دکتر میرعرب تشکر و قدردانی کنم. ایشان در ادامه در مورد برنامه های خود گفت: تلاش ما این است که پروژه هایی که در گذشته آغاز شده و در حال پیاده سازی می باشد را با سرعت و کیفیت بالا ادامه داده و به مرحله استفاده و بهره برداری برسانیم. وی اطلاع رسانی و معرفی محصولات و فعالیتهای فناوری اطلاعات و تلاش جهت پیاده سازی سامانه جامع پژوهشی را از مهمترین برنامه های خود ذکر کرد.

در پایان از جناب آقای دکتر میرعرب و تعدادی از کارشناسان محترم اداره فناوری اطلاعات با اهداء لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.
منبع:

تاریخ خبر: 1399/11/15 چهارشنبه
تعداد بازدید کل: 262 تعداد بازدید امروز: 1
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ

مطالب مرتبط

پربازدید ترین مطالب

مطالب مرتبط

پربازدید ترین مطالب
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 263
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

مديريت فناوري اطلاعات پژوهشگاه
مجری سایت : شرکت سیگما