برنامه زمانی مسابقه بزرگ کتابخوانی اینترنتی خانواده آسمانی اعلام شد

مسئول برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی خانواده آسمانی از تمدید زمان شرکت در مسابقه و برگزاری آزمون در روزهای نهم و دهم دی ماه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، محمود متین فر در گفت و گویی ضمن بیان اهداف برگزاری مسابقه کتابخوانی خانواده آسمانی اظهار داشت: این مسابقه با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و گسترش فرهنگ کتابخانه الکترونیک و با محوریت خانواده در سه سطح و با سه کتاب زبان؛ بایدها و نبایدها، عشق برتر و یک صدف از هزار برگزار می گردد.
برنامه زمانی مسابقه بزرگ کتابخوانی اینترنتی خانواده آسمانی اعلام شد
مسئول برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی خانواده آسمانی از تمدید زمان شرکت در مسابقه و برگزاری آزمون در روزهای نهم و دهم دی ماه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، محمود متین فر در گفت و گویی ضمن بیان اهداف برگزاری مسابقه کتابخوانی خانواده آسمانی اظهار داشت: این مسابقه با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و گسترش فرهنگ کتابخانه الکترونیک و با محوریت خانواده در سه سطح و با سه کتاب "زبان؛ بایدها و نبایدها"، "عشق برتر" و "یک صدف از هزار" برگزار می گردد.
وی با اشاره به نحوه شرکت در مسابقه کتابخوانی خانواده آسمانی گفت: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه کافیست اپلیکیشن موبایلی کتابخوان همراه پژوهان را از طریق آدرس http://pajoohaan.ir/app/pajoohaan.apk  دریافت و در تلفن همراه خود نصب نمایند. سپس یکی از کتاب‌های مسابقه را در کتابخوان همراه پژوهان تهیه و مطالعه نموده و در روزهای نهم و دهم دی ماه با مراجعه به سایتwww.balagh.ir  به سوالات مسابقه بصورت اینترنتی پاسخ دهند.
مسئول برگزاری مسابقه کتابخوانی خانواده آسمانی به برگزارکنندگان این مسابقه اشاره کرد و افزود: مسابقه کتابخوانی الکترونیک خانواده آسمانی توسط نشر دیجیتال پژوهان و با مشارکت سامانه بلاغ و شبکه علمی کوثرنت و با حمایت مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، مرکز خدمات حوزه های علمیه، معاونت تهذیب حوزه های علمیه، مجمع جهانی اهلبیت(ع)، سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم، مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی، جامعه الزهرا، موسسه بوستان کتاب، خبرگزاری رسا و خبرگزاری حوزه نیوز برگزار می گردد.
وی به جوایز برگزیدگان این مسابقه پرداخت و گفت: به نفرات برگزیده در این مسابقه، میلیون‌ها تومان جایزه نفیس شامل سکه تمام بهار آزادی، کمک‌هزینه سفر عتبات و مشهد، تبلت و کارت هدیه خرید کتاب الکترونیک اهدا می گردد.
متین فر در پایان خاطرنشان کرد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس www.pajoohaan.ir/great_race یا به کانال http://telegram.me/pajoohaan_ir مراجعه نمایند و برای دریافت پاسخ سوالات خود در خصوص مسابقه و شیوه تهیه و مطالعه کتاب‌ها به اکانت پشتییبانی پژوهان http://telegram.me/pajoohaan پیام دهند یا با شماره 02537835550 تماس بگیرند.
منبع:

تاریخ خبر: 1395/9/17 چهارشنبه
تعداد بازدید کل: 642 تعداد بازدید امروز: 1
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ

مطالب مرتبط

پربازدید ترین مطالب

مطالب مرتبط

پربازدید ترین مطالب
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 643
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

مديريت فناوري اطلاعات پژوهشگاه
مجری سایت : شرکت سیگما