در همایش بررسی ابعاد سیاسی حقوق فاجعه منا انجام گرفت:

رونمایی از نسخه الکترونیک کتاب «تحلیلی بر ابعاد سیاسی - حقوقی فاجعه منا»

پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی(ایسکا): همرمان با برگزاری «همایش بررسی ابعاد سیاسی حقوق فاجعه منا» از کتاب «تحلیلی بر ابعاد سیاسی - حقوقی فاجعه منا» در قالب نسخه چاپی و الکترونیک رونمایی گردید.

همرمان با برگزاری «همایش بررسی ابعاد سیاسی حقوقی فاجعه منا» با حضور و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر، نماینده ولی فقیه در امورحج و زیارت، حجت الاسلام و المسلمین محسن قمی، معاون ارتباطات بین الملل دفتر مقام معظم رهبری، حجت الاسلام و المسلمین دکتر احمد واعظی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، حجت الاسلام والمسلمین دکتر نجف لک زایی، رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، از نسخه چاپی و الکترونیک کتاب «تحلیلی بر ابعاد سیاسی - حقوقی فاجعه منا» رونمایی گردید.
به گزارش اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه، نسخه الکترونیک این کتاب در قالب کتابخوان همراه پژوهان منتشر گردیده و کاربران پس از نصب برنامه در گوشی یا تبلت در محیطی زیبا و کاربر پسند اقدام به مطالعه کتاب نموده و از امکانات کاربری و پژوهشی از قبیل: شخصی سازی صفحه مطالعه کتاب، جستجوی سریع و تمام متن در کتاب، کتابخانه شخصی، اشتراک گذاری، کپی کردن بخشی از متن، علاقمندیهای و... را استفاده نمایند.
منبع:

تاریخ خبر: 1395/6/20 شنبه
تعداد بازدید کل: 1295 تعداد بازدید امروز: 1
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ

مطالب مرتبط

پربازدید ترین مطالب

مطالب مرتبط

پربازدید ترین مطالب
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 1296
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

مديريت فناوري اطلاعات پژوهشگاه
مجری سایت : شرکت سیگما